Jump to content

Sign in to follow this  
Kimmyn

Bonusy kilof oraz wędka

Recommended Posts

Siema.

 

żeby nie syfić sb zapytam tutaj kilof oraz wędka posiadają jakieś bonusy oraz czy można je pokazać bo widzę że jest opcja ulepszania ale co ona tak naprawde daje.

Share this post


Link to post
43 minuty temu, Kimmyn napisał:

Siema.

 

żeby nie syfić sb zapytam tutaj kilof oraz wędka posiadają jakieś bonusy oraz czy można je pokazać bo widzę że jest opcja ulepszania ale co ona tak naprawde daje.

Poziom wędki zwiększa szanse na złowienie ryby + im wyższy poziom tym lepsze ryby mozna łowić (i z tego co kojarze zmniejsza się czas łowienia, ale nie jestem pewny), tutaj część kodu:

//fishing.cpp

int GetFishingLevel(LPCHARACTER ch)
{
	LPITEM rod = ch->GetWear(WEAR_WEAPON);

	if (!rod || rod->GetType()!= ITEM_ROD)
		return 0;

	return rod->GetSocket(2) + rod->GetValue(0);
}

void Take(fishing_event_info* info, LPCHARACTER ch)
{
	if (info->step == 1)	// 고기가 걸린 상태면..
	{
		long ms = (long) ((get_dword_time() - info->hang_time));
		DWORD item_vnum = 0;
		int ret = Compute(info->fish_id, ms, &item_vnum, GetFishingLevel(ch));

a kilofa na wykopanie rudy (+ zwiększa ilość wykopanej rudy), na ilość rudy wpływa też poziom skilla górnictwo, tutaj część kodu:

// mining.cpp


	int SkillLevelAddPct[SKILL_MAX_LEVEL + 1] =
	{
		0,
		1, 1, 1, 1,		//  1 - 4
		2, 2, 2, 2,		//  5 - 8
		3, 3, 3, 3,		//  9 - 12
		4, 4, 4, 4,		// 13 - 16
		5, 5, 5, 5,		// 17 - 20
		6, 6, 6, 6,		// 21 - 24
		7, 7, 7, 7,		// 25 - 28
		8, 8, 8, 8,		// 29 - 32
		9, 9, 9, 9,		// 33 - 36
		10, 10, 10, 	// 37 - 39
		11,				// 40
	};

	int GetOrePct(LPCHARACTER ch)
	{
		int defaultPct = 20;
		int iSkillLevel = ch->GetSkillLevel(SKILL_MINING);

		LPITEM pick = ch->GetWear(WEAR_WEAPON);

		if (!pick || pick->GetType() != ITEM_PICK)
			return 0;

		return defaultPct + SkillLevelAddPct[MINMAX(0, iSkillLevel, 40)] + PickGradeAddPct[MINMAX(0, pick->GetRefineLevel(), 9)];
	}

przedmioty same w sobie nie mają żadnych bonusów wszystko siedzi w src, nie oznacza to jednak że nie można nic dokodować 😜

Edited by TeJki

Share this post


Link to post
Author of the topic Posted
17 minut temu, TeJki napisał:

Poziom wędki zwiększa szanse na złowienie ryby + im wyższy poziom tym lepsze ryby mozna łowić (i z tego co kojarze zmniejsza się czas łowienia, ale nie jestem pewny), tutaj część kodu:

//fishing.cpp

int GetFishingLevel(LPCHARACTER ch)
{
	LPITEM rod = ch->GetWear(WEAR_WEAPON);

	if (!rod || rod->GetType()!= ITEM_ROD)
		return 0;

	return rod->GetSocket(2) + rod->GetValue(0);
}

void Take(fishing_event_info* info, LPCHARACTER ch)
{
	if (info->step == 1)	// 고기가 걸린 상태면..
	{
		long ms = (long) ((get_dword_time() - info->hang_time));
		DWORD item_vnum = 0;
		int ret = Compute(info->fish_id, ms, &item_vnum, GetFishingLevel(ch));

a kilofa na wykopanie rudy (+ zwiększa ilość wykopanej rudy), na ilość rudy wpływa też poziom skilla górnictwo, tutaj część kodu:

// mining.cpp


	int SkillLevelAddPct[SKILL_MAX_LEVEL + 1] =
	{
		0,
		1, 1, 1, 1,		//  1 - 4
		2, 2, 2, 2,		//  5 - 8
		3, 3, 3, 3,		//  9 - 12
		4, 4, 4, 4,		// 13 - 16
		5, 5, 5, 5,		// 17 - 20
		6, 6, 6, 6,		// 21 - 24
		7, 7, 7, 7,		// 25 - 28
		8, 8, 8, 8,		// 29 - 32
		9, 9, 9, 9,		// 33 - 36
		10, 10, 10, 	// 37 - 39
		11,				// 40
	};

	int GetOrePct(LPCHARACTER ch)
	{
		int defaultPct = 20;
		int iSkillLevel = ch->GetSkillLevel(SKILL_MINING);

		LPITEM pick = ch->GetWear(WEAR_WEAPON);

		if (!pick || pick->GetType() != ITEM_PICK)
			return 0;

		return defaultPct + SkillLevelAddPct[MINMAX(0, iSkillLevel, 40)] + PickGradeAddPct[MINMAX(0, pick->GetRefineLevel(), 9)];
	}

przedmioty same w sobie nie mają żadnych bonusów wszystko siedzi w src, nie oznacza to jednak że nie można nic dokodować 😜

i wyjaśnione, dzięki wielkie ❤️

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...