Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Sign in to follow this  
KoYGeR

programista KoYGeR -> Kodowanie, Systemy

Recommended Posts

Cześć.

Stary temat został przeniesiony do archiwum, więc postanowiłem stworzyć nowy z lepszym i ładniejszym contentem ;)

 

Zajmuję się:

- Kodowaniem ekranów

- Kodowaniem ui

- Pisaniem systemów

- Pisaniem questów

 

Kilka przykładowych prac:

 

Nagrody specjalnie:

 

 

 

 


z0OYs6M.jpg

 

Po zabiciu bossa, pojawiają się 3 karty z pośród których możemy wybrać jedną z losową nagrodą ukrytą pod nią.
Nagrody ustawia się podobnie jak drop. W nowym pliku tekstowym.
 

 

 

 

 

Wikipedia Dropu (Target Info):

 

 

 

 


a2Jqdo4.jpg

 

Chyba każdy wie jak działa system. Czy wyróżnia się mój na tle innych? Dane przesłane z serwera są cachowane w kliencie, dzięki czemu
jeśli raz pobierzemy dane z serwera na temat jednego moba, następnym razem zostaną one wczytane z pamięci, a nie z serwera. Ponadto cały
drop wysyłany jest jednym zoptymalizowanym pakietem, a nie wysyła tylu pakietów ile przedmiotów dropi z danego moba.
 

 

 

 

 

Podgląd zawartości szkatułek

 

 

 

 


Wv59Nno.jpg

 

Wiadoma sprawa jak działa system. Po umieszczeniu szkatułki w slocie wysyła informacje o jej dropie jednym pakietem, więc nie obciąża maszyny ogromną ilością pakietów.
 

 

 

 

 

Sklep z marmurami

 

 

 

 


mozTzPY.jpg

 

Prosty sklepik z marmurami.
 

 

 

 

 

Item-Shop w grze

 

 

 

 


r7lejkS.jpg

 

Rozbudowany Item-Shop w grze, którego cała konfiguracja jest przez bazę danych. Po najechaniu przedmioty typu kostiumy/fryzury/nakładki/mounty możemy zobaczyć jak one
wyglądają dzięki renderowaniu modeli w opisie przedmiotu. Można również kupić kilka sztuk danego przedmiotu jeśli na to zezwolimy przez bazę.

Item-Shop można bez problemu przeładować bez konieczności restartu serwera komendą /reload itemshop
 

 

 

 

 

Temat będzie aktualizowany o nowe systemy ;)

 

 

Zapraszam do kontaktu przez GG pod numerem: 24569566

Edited by KoYGeR

Share this post


Link to post

ELO SZYMEK, ZA POLECENIE DOSTANE CASHBACK NA ISA? XD

Polecam, dobry chłop. ❤️ 

Edited by Lajk

Share this post


Link to post

Polecam, wie chłop co robi 🤗


e26eUly.png.9cf363208ef752a5d4c10b656e2f4234.png.bd1b1d6f9ea0f6a195110f695720e5b9.png

Share this post


Link to post
Author of the topic Posted

Nie widzę u siebie opcji odświeżenia tematu - Refresh.

Share this post


Link to post
Author of the topic Posted (edited)

Nowy system w ofercie:
Item Drop Info (Wikipedia Dropu)

ZFjBlKF.jpg

 

Dzięki temu systemowi możemy sprawdzić z jakich mobów można zdobyć dany przedmiot.

System można podpiąć np. pod okno ulepszania (przy LCTRL+LPP otworzy się okno i automatycznie pokaże listę mobów, z których dropi wybrany przedmiot)

Moby wczytywane są zarówno z mob_drop_item jak i common_drop_item. 

Cały system oparty jest o cache wczytanych danych, aby nie obciążać specjalnie maszyny ilością pakietów.

Na życzenie mogę zaprojektować inny wygląd okna ;)

 

 

@Edit

Konkurencji chyba się nie podoba moja wersja xD

Edited by KoYGeR

Share this post


Link to post
Author of the topic Posted (edited)

Kolejny nowy system w ofercie

Loteria

4ApMJyd.jpg

 

Prosty system loterii.

Konfiguracja możliwych do wylosowania przedmiotów jest przez osobny plik special_fortune_item.txt. Sposób konfiguracji wygląda bardzo podobnie jak special_item_group.txt.

Tworząc ten system wzorowałem się otwieraniem skrzynek w CS:GO, a więc tutaj też losowanie odbywa się poprzez otwarcie nowego przedmiot ITEM_USE | USE_FORTUNE_CARD.

System zabezpieczony jest przed dublowaniem losowania.

Edited by KoYGeR

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...