Jump to content

  • 0
Typical

Kilof a szansa na wykopanie

Question

Cześć, jest w source (mining.cpp) wpis który odpowiada za to jaką mamy dodatkową szansę na wykopanie na danym poziomie kilofa?
Bo wpis od skilla znalazłem, ale od kilofa nie mogę.

 

We wpisie od szansy ogólnej jest taka linijka:

		return defaultPct + SkillLevelAddPct[MINMAX(0, iSkillLevel, 40)] + PickGradeAddPct[MINMAX(0, pick->GetRefineLevel(), 9)];

SkillLevelAddPct to wyżej odpowiada za dodatkowy % z umiejętności Górnictwa, PickGradeAddPct odpowiadałby za kilof?

 

	int PickGradeAddPct[10] =
	{
		3, 5, 8, 11, 15, 20, 26, 32, 40, 50
	};

Niby się zgadza, od +0 do +9, 10 wartości.

Ale wydaje mi się że są one jakieś za duże i to nie jest od dodatkowego % od kilofa.

 

I jeszcze jedno pytanie, jak skrócić animację/czas kopania rudy o połowę?

 

Z góry dzięki za pomoc.

Edited by Typical

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Czas ustawiasz tutaj char.cpp:

	int count = number(5, 15); //dokładnie to tutaj bo czas ustawiany jest losowy liczony jako 2*wylosowana liczba, czyli od 10 do 30 sekund.

	// 䱤 µżŔŰŔ» ş¸ż©ÁÜ
	TPacketGCDigMotion p;
	p.header = HEADER_GC_DIG_MOTION;
	p.vid = GetVID();
	p.target_vid = chLoad->GetVID();
	p.count = count;

	PacketAround(&p, sizeof(p));

	m_pkMiningEvent = mining::CreateMiningEvent(this, chLoad, count);

A jak chcesz sie dowiedzieć dlaczego ten czas jest mnożony x2 to dlatego bo sobie tak chcieli jest to w mining.cpp w:

	LPEVENT CreateMiningEvent(LPCHARACTER ch, LPCHARACTER load, int count)
	{
		mining_event_info* info = AllocEventInfo<mining_event_info>();
		info->pid = ch->GetPlayerID();
		info->vid_load = load->GetVID();

		return event_create(mining_event, info, PASSES_PER_SEC(2 * count)); //to tu sie dowiesz czemu xd
	}

A co do tego dodatkowego procentu no to tak działa dokładnie jak sobie napisałeś XD

  • I like it! 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
2 godziny temu, Kreton napisał:

Czas ustawiasz tutaj char.cpp:


	int count = number(5, 15); //dokładnie to tutaj bo czas ustawiany jest losowy liczony jako 2*wylosowana liczba, czyli od 10 do 30 sekund.

	// 䱤 µżŔŰŔ» ş¸ż©ÁÜ
	TPacketGCDigMotion p;
	p.header = HEADER_GC_DIG_MOTION;
	p.vid = GetVID();
	p.target_vid = chLoad->GetVID();
	p.count = count;

	PacketAround(&p, sizeof(p));

	m_pkMiningEvent = mining::CreateMiningEvent(this, chLoad, count);

A jak chcesz sie dowiedzieć dlaczego ten czas jest mnożony x2 to dlatego bo sobie tak chcieli jest to w mining.cpp w:


	LPEVENT CreateMiningEvent(LPCHARACTER ch, LPCHARACTER load, int count)
	{
		mining_event_info* info = AllocEventInfo<mining_event_info>();
		info->pid = ch->GetPlayerID();
		info->vid_load = load->GetVID();

		return event_create(mining_event, info, PASSES_PER_SEC(2 * count)); //to tu sie dowiesz czemu xd
	}

A co do tego dodatkowego procentu no to tak działa dokładnie jak sobie napisałeś XD

Dzięki wielkie, ale z tym % to chyba jednak coś inaczej jest.

Ustawiłem domyślną wartość wykopania na 35%:

int defaultPct = 35; //domyślna szansa na wykopanie

Zmieniłem wartości szansy na wykopanie w umiejętności górnictwa:

	int SkillLevelAddPct[SKILL_MAX_LEVEL + 1] = //szansa na wydobycie w zależności od poziomu górnictwa
	{
		0,
		1, 2, 3, 4,		//  1 - 4 lvl
		5, 6, 7, 8,		//  5 - 8 lvl
		9, 10, 11, 12,		//  9 - 12 lvl
		13, 14, 15, 16,		// 13 - 16 lvl
		17, 18, 19, 20,		// 17 - 20 lvl
		21, 22, 23, 24,		// 21 - 24 lvl
		25, 26, 27, 28,		// 25 - 28 lvl
		29, 30, 31, 32,		// 29 - 32 lvl
		33, 34, 35, 36,		// 33 - 36 lvl
		37, 38, 39, 	// 37 - 39 lvl
		40,				// 40 lvl (max)
	};

Czyli ze skillem na P powinienem już mieć 75% szansy na wykopanie, a z kilofem +9 125%.

A mimo tego gdy mam założony kilof +9 to nie zawsze wylatuje ruda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...