Jump to content

  • 0
Sign in to follow this  
Typical

Dowodzenie

Question

 

Cześć, dodałem pokazywanie w oknie postaci bonusów dowodzenia, ale wartości nie są poprawne i w ogóle się nie odświeżają.

Wartość ataku na M10 tam w gui grupy pokazuje +53, a na P +85.

 

W okienku postaci te wartości pozostają bez zmian, ciągle jest pokazywane że dodaje 10 wartości.

image.png.d4c2fa8eb6ab21a91d038e32dc9f6638.pngimage.png.b4b9c9535b9a65baa070ed83c9e3f596.png

 

Co zrobić żeby te wartości pokazywały się poprawnie? 
W uitooltip dodałem coś takiego:

 

 

 

 

 

 

 

 


        if skillLevel>=10:
            self.AutoAppendTextLine(localeInfo.PARTY_SKILL_ATTACKER % chop( 10 + 60 * k ),self.BONUS_COLOR_PARTY)

        if skillLevel>=20:
            self.AutoAppendTextLine(localeInfo.PARTY_SKILL_BERSERKER     % chop(1 + 5 * k),self.BONUS_COLOR_PARTY)
            self.AutoAppendTextLine(localeInfo.PARTY_SKILL_TANKER     % chop(50 + 1450 * k),self.BONUS_COLOR_PARTY)

        if skillLevel>=25:
            self.AutoAppendTextLine(localeInfo.PARTY_SKILL_BUFFER % chop(5 + 45 * k ),self.BONUS_COLOR_PARTY)

        if skillLevel>=35:
            self.AutoAppendTextLine(localeInfo.PARTY_SKILL_SKILL_MASTER % chop(25 + 600 * k ),self.BONUS_COLOR_PARTY)

        if skillLevel>=40:
            self.AutoAppendTextLine(localeInfo.PARTY_SKILL_DEFENDER % chop( 5 + 30 * k ),self.BONUS_COLOR_PARTY)

 

 

I w jaki sposób mogę np zmienić bonus berserkera z szybkości ataku na silny przeciwko potworom?

Jakbym w tej linijce zmienił POINT_PARTY_HASTE_BONUS na POINT_ATTBONUS_MONSTER to by zadziałało?


        case PARTY_ROLE_HASTE:
            {
                int iBonus = (int) (1+5*k);
                if (ch->GetPoint(POINT_PARTY_HASTE_BONUS) != iBonus)
                {
                    ch->PointChange(POINT_PARTY_HASTE_BONUS, iBonus - ch->GetPoint(POINT_PARTY_HASTE_BONUS));
                    ch->ComputePoints();
                }
            }
            break;

 

Z góry dzięki za pomoc

 

 

Edited by Typical

Share this post


Link to post
Share on other sites

0 answers to this question

Recommended Posts

There have been no answers to this question yet

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...