Jump to content

Search the Community

Showing results for tags 'pliki serwerowe'.



More search options

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Forums

  • Forum board
    • M2Zone.tech
  • Create private server
    • Problems and Questions
    • Looking for...
    • Cooperation
    • Tutorials / Video
    • C++ / Python / Server
    • Sources / Serverfiles / Clients
    • Quests
    • Graphics
    • Programs
  • Marketplace
    • Sell
    • Buy
  • Hydepark
    • About all
    • Introduce yourself
    • Media
    • My Creativity
  • Others
    • Archives
    • Trash

Find results in...

Find results that contain...


Date Created

  • Start

    End


Last Updated

  • Start

    End


Filter by number of...

Joined

  • Start

    End


Group


Sex


Country


Facebook


Discord


Telegram


Gadu-Gadu

Found 8 results

  1. Jakieś pogłoski chodziły że te pliki "wyparowały" [Hidden Content] [Hidden Content] wraz z src
  2. Witam udostepniam wam tutaj pliczki serwerowe meiosa [Hidden Content] ps jak ktos moglby mi rozpakowac tego klienta i podeslac unpakera zaplace na dobra flaszke heh skana jak ktos moze niech zrobi bo aktualnie nie ma mnie w domu pozdrawiam Ktos ma czas niech sprawdzi czy wszystko ladnie smiga
  3. Cały zestaw: - Strona internetowa - Itemshop - Source - Baza Danych - Pliki serwerowe [Hidden Content]
  4. Pliki serwerowe przetestowane przezemnie i/lub popularne: 1. SF + Source + Client + Tools MartySama(Co tu dużo mówić najpopularniejsze i najlepsze czyste source aktualnie) 1.1 Pliki serwerowe by Terenzo (Dobra podstawka pod source, ale pliki same w sobie troche się zestarzały) 2. Pliki serwerowe by Derin V2 (Taki troche ucięty Terenzo, ale stabilne) 3. Najlepsza wersja plików by Rykox v2 (Fajna maszynka do kompilacji source + całkiem niezły 4fun) 4. Pliki serwerowe XenoX (Fajne pliczki, ale dużo do poprawy jest) 5. Pliki serwerowe Cortium (Bardzo dobre pliki wiele serwerów na tym stało) 6. Pliki serwerowe by shittest(Perełka wśród plików najbardziej stabilne i najbardziej czyste. Raczej dla ludzi którzy chcą od 0 wszystko zrobić) 7. Pliki serwerowe Netmetin (Bez znajomosci serwerów metin2, source i programowania lepiej nie podchodzić nawet z kijem, ale jak się umie to nawet spoko podstawka) 8. Pliki serwerowe Lastivia S2(Fajne pliczki do pracy, w miare spoko rzeczy posiadają. Chyba na tym lanerisy stały) Download: [Hidden Content] Skan: [Hidden Content] Client: [Hidden Content] 9. Pliki serwerowe Aline2 (Co tu duzo mówić, pliki są okej, wiele osób ich używało) 10. Pliki serwerowe by taki_niesmialy (Jedne z pierwszych sf i stabilnych easy/4fun) 11. Pliki serwerowe Terios(Mnóstwo serwerów na tym zaczęło powstawać odkąd zaczęły latać na necie) 12. Pliki serwerowe Kamelis (Nie wiedziałem gdzie wstawić, ale wydaje mi się, że kilka serwerów tego używało) 13. Pliki serwerowe Glador s1 i s2(Wiadomo było na tym sporo reworków, pewnie cos do poprawy jest) 14. Pliki serwerowe Derin v1 (Kiedyś miałem na tym hamachi, sporo do poprawy) 15. Pliki serwerowe CarolineMT2(Fajna podstawka pod harda, kiedyś baza wielu serwerów) Pliki nie przetestowane przezemnie i/lub nie zbyt popularne, ale to nie znaczy, że są złe: 1. Pliki serwerowe Azuris 2. Pliki serwerowe Rubinum 3. Pliki serwerowe Terabithia: 4. Pliki serwerowe Arianea: 5. Paczka z plikami 6. Pliki serwerowe Karies 7. Pliki serwerowe Arias 8. Pliki serwerowe Nexoria 9. Pliki serwerowe Alteria 10. Pliki serwerowe Avalter 11. Pliki serwerowe Predoria 12. Pliki serwerowe Meios 13. Pliki serwerowe Vertia 14. Pliki serwerowe Altros 15. Pliki serwerowe Edenium 16. Pliki serwerowe Ethandia 17. Pliki serwerowe Helium 18. Pliki serwerowe Nexoris 19. Pliki serwerowe Quaord 20. Pliki serwerowe WoM2 21. Pliki serwerowe Ascarial 22. Pliki serwerowe DiamondMT2 Temat będę się starać aktualizować i uzupełniać.
  5. Tak jak w temacie pliki Azurisa. CLient, sf, pack, unpacker, strona i src, więc możecie w pełni edytować. skan: [Hidden Content] Download: [Hidden Content]
  6. Cześć, zrobiłem chciałem skopiować game ale kurde miałem błąd, że cos takiego nie istnieje. Dla sprawdzenia chcialem użyć jeszcze ctrlc cltrv wiadomo. Ctrlc nie zadziałało, a zamiast game wkleiła się binka, bo wcześniej tworzyłem ją, (podmieniło się i game znikneło). Próbowałem ja utworzyc przez kompilacje, ale no nic to nie dało i w GAME_ERROR_LOG pojawiło się bardzo dużo błędów, które no moge rozwiązywać po kolei, ale to się mija z celem tak mysle. Macie jakieś rozwiązanie? [Hidden Content]
  7. Siemanko Macie tutaj pliki serwerowe Karies.pl [Hidden Content]
  8. Cześć Niedawno znalazłem działające linki do pobrania plików Derin V2, lecz po odpaleniu maszyny edytowaniu ustawień w maszynie pod hamachi, nie da się połączyć ze stronką/navicat/winscp, ale za to CH w grze działają. Da radę ktoś poradzić?
×
×
  • Create New...