Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Witam., Próbuje sobie powiększyć domyślny rozmiar loga gildii. Myślałem, że sprawa będzie zajebiście prosta ale coś jest kurde nie tak - nie widać loga Gildii w grze ani w oknie gildii. Nowy rozmiar ma mieć 26x16px. Standardowy to 16x12px. Z góry dzięki za pomoc. Oto zmiany jakich dokonałem: Python: Plik: uiuploadmark.py: 1. def __CreateImageBox(self, fileName): if 26==self.imgWidth and 16==self.imgHeight: 2. def __OnOK(self): elif selItem.imgWidth!=26: self.__PopupMessage(localeInfo.GUILDMARK_UPLOADER_ERROR_16_WIDTH) elif selItem.imgHeight!=16: self.__PopupMessage(localeInfo.GUILDMARK_UPLOADER_ERROR_12_HEIGHT) Src Game: Plik: MarkConvert.cpp: bool GuildMarkConvert(const std::vector<DWORD> & vecGuildID) uint sx = col * SGuildMark::WIDTH; uint sy = row * SGuildMark::HEIGHT; Plik: MarkImage.h: struct SGuildMark { enum { WIDTH = 26, HEIGHT = 16, SIZE = WIDTH * HEIGHT, }; Plik: Packet.h: typedef struct command_mark_upload { BYTE header; DWORD gid; BYTE image[26*16*4]; } TPacketCGMarkUpload; Src Binary: Plik: MarkImage.h struct SGuildMark { enum { WIDTH = 26, // 16, HEIGHT = 16, // 12, SIZE = WIDTH * HEIGHT, }; }; Plik: Packet.h MARK_DATA_SIZE = 26*16, typedef struct command_mark_upload { BYTE header; DWORD gid; BYTE image[26 * 16 * 4]; } TPacketCGMarkUpload; Plik: GrpMarkInstance.h class CGraphicMarkInstance { protected: enum { MARK_WIDTH = 26, MARK_HEIGHT = 16, }; } Plik: GrpMarkInstance.cpp: int CGraphicMarkInstance::GetWidth() { if (IsEmpty()) return 0; return MARK_WIDTH; } int CGraphicMarkInstance::GetHeight() { if (IsEmpty()) return 0; return MARK_HEIGHT; } Plik: GrpMarkUploader.cpp (tutaj zwiększyłem bufory w obu przypadkach bo 26 * 16 * 4 = 1664 co wykracza poza domyślne 1028. CGuildMarkUploader::CGuildMarkUploader() : m_pbySymbolBuf(NULL) { SetRecvBufferSize(2048); SetSendBufferSize(2048); __Inialize(); } bool CGuildMarkUploader::Connect(const CNetworkAddress& c_rkNetAddr, DWORD dwHandle, DWORD dwRandomKey, DWORD dwGuildID, const char* c_szFileName, UINT* peError) { __OfflineState_Set(); SetRecvBufferSize(2048); SetSendBufferSize(2048); SYSLOG Z CH1: Jan 22 03:07:32 :: MARK_SERVER: Login Jan 22 03:07:32 :: MARK_SERVER: Login Jan 22 03:07:32 :: MARK_SERVER: GuildMarkUpload: gid 137 Jan 22 03:07:32 :: SaveMark: mark id found 29 Jan 22 03:07:32 :: MarkManager::SaveMarkIndex: index count 492 Jan 22 03:07:32 :: LargePacket Size 1968 Jan 22 03:07:32 :: reallocating buffer to 8192, current 1024 Jan 22 03:07:32 :: MARK_SERVER: GuildMarkIDXList 1975 bytes sent. Jan 22 03:07:32 :: MARK_SERVER: Sending blocks. (imgIdx 0 diff 0 size 10) Nazwa Gildii przesunęła się w prawą stronę i to by było na tyle.
  3. Kliknij w serducho bądź co tam wybierzesz po prawej stronie na dole posta
  4. Yesterday
  5. Kimmyn

    mapy Paczka map

    nie, tylko mapki.
  6. jacu999

    mapy Paczka map

    Mapy zawierają potwory etc?
  7. Hi all i have this problem ...after compiled source game questlua_pc.cpp2: error: unknown type name 'ALUA' ALUA(pc_refresh_premium) ^ questlua_pc.cpp3: error: unexpected typecompile questpc.cpp name 'LPCHARACTER': expected expression LPCHARACTER ch = CQuestManager::instance().GetCurrentCha... ^ questlua_pc.cpp3: error: expected ';' after top level declarator } ^ ;
  8. Ustaw teksturę w TargetSkin taką samą jak w SourceSkin.
  9. Group ShapeData155 { SpecialPath "d:/ymir Work/pc/warrior/" ShapeIndex 60000 Model "warrior_sand_armor.GR2" SourceSkin "sandmale_mark.dds" TargetSkin "warrior_face.dds" }
  10. Last week
  11. Witam dodałem sobie nową zbroje Wszystko ładnie działa tekstury itp wszystko czyta tylko brak połysku wygląda jak +0 Specular na 100 Socket_pct na 3 wygenerowane do clienta i dalej to samo brak błyszczenia
  12. Problem leżał gdzieś na serverze - skończyło się kolejnym reinstallem. Teraz wszystko się zakłada, tylko skina na broń nie widać..
  13. Elo, tak jak w temacie, tylko uzupełnie - po dwóch reinstallach servera, dodawaniu tych 2 systemów od Paszki, po raz kolejny jest tak, że ani nakładki ani mounta nie można założyć, a pas powędrował w miejsce pierścienia... Nie mam pojęcia gdzie się pomyliłem... please help
  14. Czas na Snapshot 10: > Plik projektu (project.inf) został zaktualizowany. > Plik meta.php zawiera teraz zmienną odnoszącą się do bazowego URL strony (base href). > Usunięte zostały pliki które nie zostaną wykorzystane przed oficjalną dystrybucją strony (wydanie 1.0) - COPYRIGHT, LICENSE, README, VERSION. > Plik metadata.rwrk zawiera teraz informacje o bazowym URL strony (zmienna zostaje pobrana z meta.php). > Kernel został częściowo uporzadkowany, dodana została opcja na negację redrictu w przypadku wystąpienia błędów PHP. Więcej niżej. > W ustawieniach Kernela (KernelSettings.php) pojawiła się nowa zmienna - "$kernelSettingErrorHandlerRedrict". > Ustawienie "displayLangStrings" będzie teraz poprawnie się nakładać na pliki register.php i download.php. > Naprawiono wyświetlanie jednego z elementu developerskiego - devAdd.
  15. wiem tez mnie zainteresowały i wielki plusik za wstawke @Nietykalny i dziekuje za info @Artagnan
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...